LEGO Generator v1.0.61 dla Cinemy 4D

Witam.

Udostępniam Wam generator klocków LEGO, który niedawno zrobiłem. Szczegóły działania oraz link do pobrania znajdziecie w rozwinięciu wpisu.

LEGO1.0.61

Interfejs generatora.

Aktualnie generator pozwala na wybranie typu klocka (płaski i wysoki), jego wymiarów – trzeba było narzucić konkretne wymiary, ponieważ przy nieparzystych ilościach był problem z generowaniem pewnych elementów. Poza tym chciałem, aby klocki były w miarę możliwości jak najbardziej podobne do oryginalnych, a tych nie ma nieparzystych (poza 3×1, 3×2). Kolejna funkcja to zaokrąglenie krawędzi na klocku, wybranie koloru (nad samym materiałem muszę jeszcze popracować). To była pierwsza grupa ustawień ogólnych klocka.

Następna jest grupa odpowiadająca za ustawienia wypełnienia. Tutaj można włączyć/wyłączyć wypełnienie, tunele, wgłębienia i dodatkowe ścianki, które pojawiają się przy wysokim klocku o rozmiarach co najmniej 4×4. Dodatkowo można ustalić szczegółowość wymienionych elementów.

Kolejna grupa to ustawienia odpowiedzialne za łepki – można je włączyć/wyłączyć, ustawić szczegółowość oraz włączyć/wyłączyć zaokrąglenie krawędzi. Podgrupa to ustawienia napisu na łepku. Można go włączyć/wyłączyć, zmienić font (domyślnie Arial Narrow), wielkość i szczegółowość.

Dodatkowe ustawienia to możliwość wybrania niskiej szczegółowości wszystkich elementów, bądź używanie ustawień użytkownika. Można też wyłączyć wszystkie dodatkowe elementy.

Czekam na Wasze sugestie, co jest dobrze, co poprawić, jakie funkcje najbardziej by się Wam przydały. Mam już listę zmian, które zamierzam wprowadzić, ale chciałbym żebyście się nią nie sugerowali, tylko sami coś wymyślili.